I LivingLean har vi fokus på bedre samarbejde, organisering samt forbedret arbejdsprocesser, hvorfor vi kan holde skarpt fokus på dette, gennem byggeprocessen eller internt i organisationen. Det betyder, at vi har hånd-i-hanke med de menneskelige aspekter, således at de går i takt med byggeprocessen eller udviklingen internt i organisationen.

Vores konsulentteam omfatter såvel psykolog, økonomer og projektledere, hvorfor vi er specialister i processer, hvor mennesker skaber værdi. Vores metode – Tillidsbaseret Lean® er udviklet i og af byggebranchen, og derfor skarpt tilpasset denne struktur. Ligeledes anvendes metoden i tilpasset form internt i organisationer.

Holdet bag

STINA TROJLSGAARD, DIREKTØR SENIOR PARTNER  +45 25 72 03 50

Stina er bachelor og master i psykologi fra London. Stina har gennemført LivingValues ValueMe undersøgelse, blandt 5 af Danmarks bedste arbejdspladser, som danner grundlag for Tillidsbaseret Ledelse. Stina har mange års erfaring med coaching af top- og mellemledere samt stor erfaring i implementering af Tillidsbaseret Ledelse og Samarbejde. Stina er ligeledes en erfaren kursus- og foredragsholder. Se Stinas LinkedIn profil her.

TORBEN VANG, CEO & SENIOR PARTNER +45 40 19 48 98

Torben er udannet på CBS med speciale i personaleudvikling og arbejdssociologi, Torben har 25 års ledelseserfaring på alle niveauer, og har derigennem opnået en solid ballast inden for ledelses- og medarbejderudvikling. Torben har i en årrække arbejdet med strategiske forandringsprocesser i krydsfeltet mellem forretningsudvikling og HR, og har i dag særligt fokus på optimering af organisations processor. Se Torbens LinkedIn profil her.

PETER RISHØJ, PARTNER

Peter samarbejder med byggeriets parter i at styrke de tværgående processer i byggeriet og udvikle samarbejdet i organisationen. Det gælder både i projekteringsfasen, initieret af bygherre, eller under udførelsen på byggepladsen, i samarbejde med entreprenør og håndværkere. Gennem medarbejderinddragelse og relevante Leanværktøjer, arbejder Peter målrettet med at understøtte planlægning, kommunikation og opfølgning på de ofte komplekse byggesager. Peter udvikler ligeledes små og mellemstore virksomheder gennem Tillidsbaseret Lean® med fokus på lønsomhed og digitalisering. 

Peter er uddannet Markedsføringsøkonom og har en baggrund i projektledelse og Leanleder i offentlige og private virksomheder. Kontakt Peter på +45 2728 7899 eller mød Peter på LinkedIn.

JAN HOLST-PEDERSEN, SENIOR ADVISOR  +45 40 15 64 18

Jan er cand. polit. fra Københavns Universitet og har en solid erfaring fra lederposter i Danmark og i udlandet. Jan har et indgående kendskab til danske arbejdsmarkedsforhold, herunder virksomhederne i bygge- og anlægsbranchen. Jan arbejder med forstærke og udvikle LivingLeans kundepleje og netværksaktiviteter.

JØRN VIBE ANDREASEN, SENIOR ADVISOR  +45 40 45 00 59

Jørn har en mangeårig ledererfaring på C – og bestyrelses niveau i byggeri og fast ejendom. Jørn har indgående kendskab til virksomheder og organisationer i branchen og i hele værdikæden. Jørn har også solid erfaring fra hospitality og service, herunder kæder og brancheorganisationer. Jørn fokuserer på at skabe resultater og værdi gennem mennesker, via samarbejde og brobygning, i og udenfor organisationer. Jørn er samtidig en erfaren facilitator af forandrings og  innovationsprocesser, også i en digital udviklingskontekst. Jørn er kandidat fra Århus Universitet. Se Jørns LinkedIn profil her.

JESPER NIELSEN, ASSOCIERET PARTNER

Jesper er uddannet ingeniør og certificeret proceskonsulent. Han har i 15 år arbejdet med indførelse af Lean hos flere virksomheder – både som konsulent, intern Lean Manager eller linjeansvarlig produktionsleder. Jesper er en nærværende facilitator og dygtig til at skabe både lyst, vilje og kompetencer til forandring blandt medarbejdere. Jesper har også erfaring i byggebranchen med ejendomsudvikling og er uddannet tømrer. Han leder og deltager i byggeprocesser, -dels i egne byggerier og dels som projekt- & byggeleder for private bygherrer gennem sit eget frima.

ANITA MIKKELSEN, KONSULENT

Anita er uddannet coach, stresscoach og NLP practitioner. Anita har siden 1998 arbejdet med at udvikle organisationer, personer og relationer. I sit arbejde benytter hun sig af flere redskaber og er bl.a. certificeret i person-, styrke-, adfærds- og teamanalyser. Anita er en erfaren kursus- og oplægsholder og arbejder ud fra principper som nærvær, helhed og tillid. Erfaringen er bred da Anita, gennem årene, har samarbejdet med mange forskellige brancher. Se Anitas LinkedIn profil her.

ALLAN PAGH, KONSULENT

Allan er HD i Organisation og Virksomhedsledelse med speciale i personaleudvikling og har i en årrække arbejdet med ledelses- og medarbejderudvikling. Allan arbejder både som konsulent og underviser inden for forretningsudvikling og HR, ledersparring og teamudvikling. Allan var endvidere en del af Århus Købmandsskole, hvor han bl.a. etablerede Ledelsesakademiet. Se Allans LinkedIn profil her.