Øst Lean og LivingValue mødtes første gang på en konference i USA i sommeren 2011. Her viste det sig hurtigt, at de to virksomheder havde meget til fælles; en tro på at tilfredse medarbejdere skaber bedre resultater – og et mål om at hjælpe virksomheder til bedre effektivitet. Samtidig var der en tydelig synergi mellem de to virksomheders eksisterende koncepter hhv. Lean og Tillidsbaseret Ledelse og samarbejde – en stærk cocktail sammen! Herfra tog samarbejdet hastig form og konceptet Tillidsbaseret Lean blev en realitet. Nedenunder kan du læse om Livinglean og holdet bag.

Holdet bag

TORBEN VANG, CEO & PARTNER

Med udgangspunkt i en uddannelse fra CBS med speciale i personaleudvikling og arbejdssociologi og med 25 års ledelseserfaring på alle niveauer har Torben opnået en stærk ballast inden for ledelses- og medarbejderudvikling. Torben har i en årrække arbejdet med strategiske forandringsprocesser i krydsfeltet mellem forretningsudvikling og HR. Etablerede i forbindelse hermed i 2006 Kompetencemægleren, og har siden 2009 tillige arbejdet med Tillidsbaseret Ledelse i LivingValue. Se Torbens LinkedIn profil her.

STINA TROJLSGAARD, PARTNER

Stina er bachelor og master i psykologi fra London. Stina har gennemført LivingValues ValueMe undersøgelse, blandt 5 af Danmarks bedste arbejdspladser, som danner grundlag for Tillidsbaseret Ledelse. Stina har mange års erfaring med coaching af top- og mellemledere samt stor erfaring i implementering af Tillidsbaseret Ledelse og Samarbejde. Stina er ligeledes en erfaren kursus- og foredragsholder. Se Stinas LinkedIn profil her.

KURT HANSEN, PARTNER

Kurt er leanmaster, bachelor i læreprocesser, certificeret konsulent og manden bag firmaet ØstLean. Kurt fungerer både som konsulent, underviser og mentor/coach. Hans erfaringer spænder vidt, da han i mere end 20 år har arbejdet i og med forskellige virksomheder i både Danmark og udlandet, herunder lean implementering, teambuilding mm. Kurt er desuden udvikler af dialogspil omkring Lean og Teamudvikling.
Se Kurts LinkedIn profil her.

ANITA MIKKELSEN, KONSULENT

Anita er uddannet coach, stresscoach og NLP practitioner. Anita har siden 1998 arbejdet med at udvikle organisationer, personer og relationer. I sit arbejde benytter hun sig af flere redskaber og er bl.a. certificeret i person-, styrke-, adfærds- og teamanalyser. Anita er en erfaren kursus- og oplægsholder og arbejder ud fra principper som nærvær, helhed og tillid. Erfaringen er bred da Anita, gennem årene, har samarbejdet med mange forskellige brancher. Se Anitas LinkedIn profil her.

ALLAN PAGH, KONSULENT

Allan er HD i Organisation og Virksomhedsledelse med speciale i personaleudvikling og har i en årrække arbejdet med ledelses- og medarbejderudvikling. Allan arbejder både som konsulent og underviser inden for forretningsudvikling og HR, ledersparring og teamudvikling. Allan var endvidere en del af Århus Købmandsskole, hvor han bl.a. etablerede Ledelsesakademiet. Se Allans LinkedIn profil her.